SAKRIJ BANER PRIKAŽI BANER
Eurocargo
188995361.png
Ako ste izabrali novi Eurocargo, dobili ste sve: najpotpuniju paletu od 6 do 26 tona koja objedinjuje visoki komfor sa najnaprednijom tehnologijom. U projektu Novi Eurocargo obuhvaćene su potrebe vlasnika, potrebe vozača, produktivnost i sigurnost vozila, ekonomičnost rada, zahtjevi zaštite okoline i pojednostavljenje održavanja.
Danas, više nego ikada, Eurocargo je projektovan za Vas.
    ESTETSKI DOPADLJIV, DINAMIČAN KAO VOĐA
    Dizajnirala ga je kuća Stile Bertone, jedna od vodećih italijanskih dizajnerskih kuća, tako da njegova nova moderna kabina podiže ugled vlasniku novog Eurocarga. Njegov novi dizajn nije agresivan, ima veliku aerodinamičnu efikasnost, a zahvaljujući svojim pocinčanim čeličnim limovima, svoj lijep izgled će zadržati dugo.
    Tu je nova prednja maska sa ručkama otpornim na oštećenja zahvaljujući inovativnom korištenju SMC. Stilski branici, koji se na zahtjev mogu isporučiti u istoj boji kao i kabina, u sebi imaju ugrađena nova prednja svjetla sa svjetlima za maglu i mlaznicama za pranje, kao dodatna oprema za poboljšanje vidljivosti.
    Blage linije su dopunjene novim prednjim bočnim deflektorima vazduha projektovanim tako da smanjuju prskanje po ručicama i staklima na vratima.

    LAGAN U VOŽNJI, UDOBAN PRI RADU
    Projektovana da bude opuštajuća i sigurna, unutrašnjost novog Eurocarga pruža odličnu prohodnost u kabini, a izuzetan izgled moderne table sa instrumentima dodatno je pojačan s mnogim hromiranim dijelovima.
    Volan "mekan na dodir", ugodan za držanje, može se regulisati po visini i udaljenosti. Kontrolni elementi na volanu (žmigavci, svjetla, truba, brisači stakla i ostali dodaci po izboru), vrlo su pristupačni. Instrumenti su grupisani tako da se lako očitavaju i razumiju. Preko monohromatskog LCD-a vozaču su dostupne informacije sadržane u putnom kompjuteru, kao i one iz nadzornog sistema, što omogućava sigurnu, opuštenu vožnju i efikasno upravljanje vozilom.

    VELIKI IZBOR KABINA ZADOVOLJAVA SVE POTREBE
    Svaka je Eurocargo kabina projektovana vodeći računa o vozaču i namjeni. Široki izbor kabina je projektovan kako bi se zadovoljila široka paleta zahtjeva i uslova na putovanjima. Dnevna, spavaća, spavaća sa povišenim krovom (na zahtjev) i dupla kabina (6+1) pokrivaju široki raspon namjena. Kabina je pristupačna, s jednom ili dvije široke stepenice izvedene iz plastičnog materijala koji se ne kliže niti prlja. Kada se otvore vrata, pomoćno svjetlo osvjetljava stepenice i prostor oko njih.

    JAKA ŠASIJA, FLEKSIBILNA NADOGRADNJA
    Eurocargo je projektovan za sve vrste nadogradnje. To je moguće zbog vrlo čvrste šasije čiji okvir ne nadmašuju nikakvi dijelovi pa je zato vrlo pogodna za nadogradnju.
    Ugrađena je električna i elektronska oprema za spajanje nadogradnje.

    SNAGA I POUZDANOST, POBJEDNIČKA KOMBINACIJA
    Dostignuće motora Tector, ključni je element novog Eurocarga, zaslužan je za dobre radne karakteristike, produktivnost, lakoću upravljanja i čuvanje okoline.
    Isporučuje se sa 4 ili 6 cilindara ubrizgavanjem goriva pod visokim pritiskom; raspoložive verzije sa 4 cilindra su 130, 150 ili 170 KS, dok su one sa 6 cilindara 180, 210, 240 i 280 KS. U potpunosti su usuglašeni sa Euro 3, a dostignuće familije motora Tector je prethodnica Euro 4 koji se uvodi 2006.
    Svi motori Tector su projektovani tako da budu najbolji u svojoj klasi. Veliko područje konstantnog okretnog momenta omogućava veliku fleksibilnost uz smanjeni broj prenosnih zupčanika.
    Sa raspoloživim mjenjačem sa 5, 6 ili 9 brzina, te različitim prenosnim omjerima diferencijale, Eurocargo je idealan za različite namjene, a da to ne utiče puno na potrošnju goriva.
    Eurocargo nudi veliki izbor međuosovinskih razmaka od 2700 do 6570 mm, koja mogu prihvatiti nadogradnje dužine od 3845 do 10070 mm. Nudi se takođe i veliki izbor amortizera: -parabolične, polueliptične, zadnje pneumatske ili sve pneumatske opruge povezane s ECAS-om (elektronski nadzirani amortizer).
    Prilagođavanje namjeni je poboljšano širokim izborom zadnjeg omjera diferencijala kako bi se optimizovala potrošnja goriva bez obzira na to kakva je primjena vozila.

    SIGURNOST NA SVAKI NAČIN
    Eurocargo je projektovan tako da pruža maksimalnu radnu sigurnost. Kabina ima čvrstu konstrukciju, te je galvanizovana radi zaštite od korozije. Čvrstina kabine je povećana ojačavanjem gornjih dijelova kabine i ugradnjom novog lijepljenog vjetrobranskog stakla.
    Disk kočnice, široko vjetrobransko staklo i veliki prozori zajedno sa karakteristikama volana doprinose osnovnoj sigurnosti. Sredstva aktivne sigurnosti uključuju ABS kao standard, i trostruko aktiviranje motorne kočnice, koja se aktivira pedalom za kočenje, pedalom motorne kočnice i opuštanjem pedale gasa. Cijela paleta modela 4x2 sada ima disk kočnice, a modeli iznad 7,5 tona imaju i novu zaštitu od istrošenosti elemenata za kočenje.
978729248.jpg
323852539.jpg
364166259.jpg
742736816.jpg
366333007.JPG
244537353.jpg
953186035.jpg
492767333.jpg
666503906.jpg
775665283.jpg
408630371.jpg
448699951.jpg
925659179.jpg
836090087.jpg
557434082.jpg
980804443.jpg
987548828.jpg
394561767.jpg
993347167.jpg
807830810.jpg
195922851.jpg
919830322.jpg
810119628.jpg
148529052.jpg
394531250.jpg
380645751.jpg
601501464.jpg
721649169.jpg
927124023.jpg
245758056.jpg
461242675.jpg
745941162.jpg