SAKRIJ BANER PRIKAŽI BANER
Daily 4x4
411682128.png
NAJMANJI TERENSKI KAMION S NAJBOLJIM KARAKTERISTIKAMA
Zaleđene ceste, loš teren, nagibi i klizava podloga. Ništa ne zabrinjava novi Daily 4x4, koji je konstruisan da zadovolji potrebe ljudi koji rade u teškim uslovima. Na zemljanim cestama, kamenjaru i tamo gdje nema nikakvih cesta.
    Kao i svi Ivecovi proizvodi novi Daily 4x4 oslikava korporativne vrijednosti, a posebno jednu vodeću vrijednost: efikasnost. Daily 4x4 se ističe u kategoriji lakih radnih vozila jer nudi najbolju kombinaciju nosivosti i terenskih sposobnosti. Daily 4x4 nudi najpotpuniju paletu u svojoj klasi, radi zadovoljavanja posebnih zahtjeva za terenske zadatke: Ukupna masa vozila od 3,5 tone (najveće opterećenje prednje osovine od 2.250 kg, a zadnje 2.800 kg) ili 5,5 tona (najveće opterećenje prednje osovine 2.450 kg, a zadnje 3.700 kg) Kraći međuosovinski razmak (3.050 mm) ili duži (3.400 mm) dostupni uz obje najveće dopuštene ukupne mase vozila Verzija sa 3 sjedišta u jednom redu Verzija sa dvostrukom kabinom/kabinom za radnike (sa dugim međuosovinskim razmakom), ukupnog kapaciteta 6 putnika i vozač

    VODEĆI U POUZDANOSTI
    Prevoz ljudi ili roba u teško dostupnim područjima, tamo gdje je brzina ključna ili čak u hitnim slučajevima, sve to očekujemo od spasilačkih vozila ili od ljudi zaduženih za održavanje telefonskih linija ili dalekovoda. To je upravo ono što Daily 4x4 može garantovati, zahvaljujući svojim izuzetnim sposobnostima rada u svim situacijama.
    Izuzetno pouzdan motor i pogonski sklop garantuju optimalne performanse u svakom trenutku, u kombinaciji sa niskom potrošnjom goriva.

    ODMJERENO AGRESIVAN
    Dobrodošli u novu dimenziju terenskih vozila.
    Možemo započeti sa izgledom. Izgled novog Dailya 4x4. Vanjski dizajn Dailya 4x4 je izvedenica novog Dailya 4x2 koje je dizajnirao Giorgetto Giugiaro 2006. godine, koji je predvodnik na tržištu u pogledu dizajna.
    Kakva je udobnost? Vozilo nudi odnos čovjeka i mašine koji je do sada nezabilježen u ovoj kategoriji, potpuno u skladu sa najnovijim vozilima u pogledu udobnosti i završne obrade.
    A, praktičnost? Terenska performansa je dorađena opremom tipičnom za terenska vozila što ga čini istinskim "terenskim kamionom".

    RAD U USLOVIMA SIGURNOSTI
    Sigurnost se nalazi u DNK Dailya 4x4 jer on uvijek garantuje potpuni nadzor, bez obzira ko ga vozi. Tu su i brojne važne funkcije konstruisane posebno za terensku vožnju. Isprobajte ih.

    ŠASIJA
    Moći će izdržati velika opterećenja i uvijanja te napore koje traži rad u kamenolomu, na gradilištu i uopšteno terenska vožnja: to su zahtjevi kojima mora udovoljiti Daily 4x4. Konstrukcija je izrađena od nosača zatvorenog presjeka i cjevastih poprečnih šipki posebnog visokoistezljivog čelika (Fe490). Takva šasija omogućava vozilu obavljanje najzahtjevnijih zadataka uz potpunu sigurnost, za vozača i bilo kojeg putnika.

    AMORTIZER
    Amortizer sa uzdužnom paraboličnom lisnatom oprugom garantuje odlična svojstva na svim podlogama. Ovaj sistem nudi izuzetnu prilagodljivost i djelotvornost, a postavljen je na obje osovine. Amortizer ima i teleskopske amortizere sa obostranim djelovanjem i stabilizatore povezane sa pogonskim poluosovinama. KOČNICE-Kočnice moraju uvijek predstavljati savršeni odgovor na neravan teren, zaleđenu ili klizavu podlogu. Hidraulični kočioni sistem na Dailyu 4x4 uključuje vakuumski servo uređaj, koji djeluje na sva četiri točka u odvojenim krugovima, te parkirnu kočnicu koja djeluje na zadnje točkove. Zajedničko djelovanje prednjih disk kočnica (296 x 22 mm) i zadnjih bubanj kočnica garantuje odličnu efikasnost na svim podlogama. ABS je standardna oprema na svim performansama od 5,5 tona. REZERVOAR-Rezervoar je izrađen od izuzetno otporne plastike i postavljen na sigurnom, zaštićenom mjestu na kojem ne može doći u dodir sa cestom. Čep rezervoara je moguće zaključati. TOČKOVI-Daily 4x4 “grabi” podlogu: za mješovitu upotrebu, na vozilu se nalaze čelični točkovi sa gumama dimenzija 9.5 R17.5, dok su gume dimenzija 255/100 R16 sa pogodnije šarama podesnije za sve zadatke u terenskoj vožnji po teškim podlogama. BLOKADE DIFERENCIJALA-Sigurno kretanje na svim podlogama, bez obzira kako loše bile. Bez rizika od proklizavanja prilikom pokretanja ili prilikom manevrisanja na neravnom terenu sa lošim prijanjanjem, savladavanje svake situacije bez grča na licu. To vam omogućavaju tri blokade diferencijala (prednji, srednji i zadnji), što osigurava zajedničko kretanje svih točkova, prenos obrtnog momenta na točkove sa najboljim prijanjanjem. To znači da, čak i na teškim podlogama, točkovi sa najboljim prijanjanjem mogu nastaviti prenositi vučnu silu, omogućavajući vozilu savladavanje bilo kakvu vrstu puta. U tehničkom pogledu, ovo je moguće jer se diferencijali na Dailyu 4x4 blokiraju mehanički, stepenovanjem preko elektrohidrauličnih izvršnih članova. Uključivanje i isključivanje triju blokada diferencijala upravljano je preko upravljačke elektroničke jedinice povezano sa elektrohidrauličnom jedinicom, a vozač može odlučiti uključiti ih čak i dok se vozilo kreće, prebacivanjem prekidača. ZADNJI UZDUŽNI NOSAČ-Otporna zadnja zaštita protiv podljetanja postavljen je na zadnjem kraju vozila sa namjenom zaštite vozila i putnika u njemu u slučaju sudara. U posebno zahtjevnim terenskim vožnjama, ovaj zadnji uzdužni nosač se može podići radi poboljšanja manevarskih sposobnosti vozila.

    Za svaku podlogu, svaki zadatak i sve vremenske uslove, Daily 4x4 ima pravi prenosni odnos. U kombinaciji sa sinhronizovanim mjenjačem ZF sa 6 stepeni prenosa, centralno postavljenog srednjeg diferencijala ovo vozilo nudi ukupno 24 stepena prenosa za vožnju naprijed (12 za cestu/miješane podloge i 12 za terensku vožnju, 6x2+6x2) i 4 stepena prenosa za vožnju unazad.Prvi sinhronizovani redukovani stepen prenosa koji se može uključiti dok je vozilo u pokretu, omogućava uključivanje polubrzina radi poboljšavanja performansi vozila na miješane podloge. Drugi redukovani stepen prenosa uključuje se kada vozilo miruje, a namijenjen je korištenju u terenskoj vožnji.Konstrukcija garantuje odlične performanse (srednji diferencijal), što garantuje stalni pogon na četiri točka: moment se dijeli 32% na prednju osovinu, a 68% na zadnju, radi najboljeg prijanjanja na svim podlogama.

    Daily 4x4 je konstruisan za sva obavljanje zadataka u teškim uslovima. Zbog toga je Iveco odabrao stalni pogon na četiri točka sa blokadom diferencijala putem srednjeg diferencijala. Ovakvo rješenje nudi brojne prednosti kupcima Dailya 4x4: vrlo visoko postavljeno vozilo, velik hod amortizera, lakši pristup svim sklopovima, lako spajanje priključnih uređaja. Sve su to prednosti za sve one čiji posao se sastoji u rješavanju situacija u kojima ništa ne možete uzeti zdravo za gotovo.

    Kabina podignuta u odnosu na šasiju, posebne kvake i čelične stepenice. To su samo neki od detalja koji otkrivaju koliko pažnje je posvećeno dizajnu novog Dailya 4x4, ali i njegovoj praktičnosti i jedinstvenom karakteru. Inovativni materijali koje je Iveco provjerio povećavaju funkcionalne kvalitete vozila.

    Na primjer, prednji branici su izrađeni od posebnih višeslojnih legura koje su podvrgnute posebnoj površinskoj obradi radi povećavanja otpornosti na male udarce i ogrebotine. Brojni dizajnerski detalji postavljaju ovo vozilo na vrh njegovog segmenta, čak i u pogledu ergonomičnosti.

    Dodatni retrovizor poboljšava vidljivost prilikom parkiranja, a zadnja zaštita protiv podlijetanja je namijenjena zaštiti vozila i putnika u slučaju sudara. Registarska tablica je pomaknuta u stranu radi bolje vidljivosti, a rezervni točak je pričvršćen na šasiju praktičnom ručicom, pomaknut u stranu kako ne bi ometao manevrisanje pri radu.

    Izgled i ergonomičnost. To su osnovne karakteristike kabine Dailya 4x4. Udobnost je na vrlo visokom nivou, a velika je pažnja posvećena elementima završne obrade. Na primjer, vozilo nudi široku ponudu sjedišta za vozača i suvozača. Tu su grijana i/ili sjedišta sa oprugama za posebno zahtjevne radne uslove, a tu je i ponuda tri vrste presvlaka: standardna tkanina, posebna tkanina i plastični materijal za zahtjevnije zadatke.

    Sa ergonomskog stajališta, Daily ima velike kvalitete: prekidači su vozaču lako dohvatljivi, a ručice za sporu vožnju postavljene su na pod gdje ne ometaju prolaz kroz kabinu. Podjednako su funkcionalni pretinci za prtljag i DIN otvori za radio i tahograf (tu je i mogućnost trećeg otvora na polici iznad vjetrobranskog stakla). U pogledu zabave, postoji izbor radio uređaja s CD plejerom, sa mogućnošću čitanja formata CD/MP3, ili satelitski navigacioni sistem sa prikazom simbola koji uključuje čitač MP3 i funkciju "hands free".
103973388.jpg
850463867.jpg
139801025.jpg
161926269.jpg
370452880.jpg
959228515.jpg
807647705.jpg
519714355.jpg
681854248.jpg
964477539.jpg
192291259.jpg
8361816.jpg
256927490.jpg
709960937.jpg