SAKRIJ BANER PRIKAŽI BANER
Trakker
238335925.png

    HI - Pouzdanost

    Produktivnost i bezbednost u ekstremnim uslovima

    Nova Trakker vozila čine svaki posao mogućim. Nepremostiva prepreka? Da, moguće je. Nesavladiva ograničenja? Da, moguće je.

    Nova Iveco Trakker paleta nudi bolji, funkcionalniji dizajn kojim se ostvaruju optimalne performanse i pouzdanost.

    Novi Trakker je konstruisan za rad u svim klimatskim uslovima i na svim vrstama terena – od neasfaltiranih puteva do ekstremnih terenskih uslova - tako da bude maksimalno siguran, udoban i produktivan.

    Novi Trakker, zahvaljujući ponuđenim karakteristikama i širokoj paleti, predstavlja pravo vozilo za svaki zadatak.


    Robustnost: šasija od čelika visoke čvrstoće razvlačenja

    Struktura dizajnirana za ekstremne uslove

    Pouzdanost i robustnost su uvek bili jaka strana Ivecovih vozila, što je posebno naglašeno kod Novog Trakkera. Izrađene od nosača s dvostrukim suženjem, U profila od posebnog čelika, ove šasije se izrađuju u 2 debljine (7.7 mm za namene kod kojih je bitna masa vozila i 10mm za zahtevnije zadatke). Novi Trakker nudi različite verzije oslanjanja, uključujući mehaničko oslanjanje sa paraboličnim ili polueliptičnim lisnatim oprugama. Za veću udobnost i optimalnu stabilnost, takođe postoje verzije sa četiri vazdušna jastuka i koje imaju ECAS (Elektronski kontrolisano vazdušno oslanjanje) sistem.


    Pouzdanost: najsavremeniji menjači

    Pouzdani i efikasni menjači

    Novi Trakker ima ZF manuelni menjač sa 16 stepeni prenosa.
    Ovi menjači savršeno odgovaraju zadacima koji se stavljaju pred vozilo i pružaju visok nivo pozdanosti, imaju male troškove održavanja i povećavaju efikasnost i produktivnost vozila. Pored toga, izuzetno se laki za rukovanje, zahvaljujući hodu ručice u obliku dvostrukog H.

    Na mehaničkom menjaču sa 16 stepeni prenosa postoji servo uređaj (servo-shift) koji, zahvaljujući brzom i preciznom menjanju brzina, vožnju čini još ugodnijom. Pneumatski servo sistem omogućava promenu stepena prenosa sa 50% manje sile, a hod ručice je smanjen za 40%.

    Eurotronic = komfor i pouzdanost
    Pored konvencionalnih manuelnih menjača, Novi Trakker nudi tehnološki sjajan automatizovan menjač Eurotronic s ručicom menjača na upravljaču. Prednosti toga su značajne, uključujući smanjenje mase za 60 kg u odnosu na manuelni menjač, manje dimenzije i manji broj pneumatskih i električnih priključaka. S obzirom da nema sinhronizatora, promene stepena prenosa su brže i sigurnije: sistem ne dozvoljava nepravilno biranje stepena prenosa. Menjač Eurotronic se može koristiti u automatskom ili poluautomatskom režimu rada. Automatsko menjanje brzina se izračunava na osnovu opterećenja vozila, uslova na putu i stila vožnje, čime se postižu optimalno ubrzanje vozila, potrošnja goriva i udobnost. Kada su teški uslovi u pitanju, poput terenske vožnje, možete izabrati program za terenske uslove pritiskom na prekidač na instrument tabli, a koji pruža veći obrtni moment i povećava vučnu snagu.


    Efikasnost: Kombinovana motorna kočnica i ECAS

    CEB: Combined Engine Brake (kombinovana motorna kočnica)

    CEB – Combined Engine Brake (kombinovana motorna kočnica) je unapređena motorna kočnica koja kombinuje dva delovanja: dekompresiju i obrtni moment kočenja. Uz pomoć sklopke na izduvnoj grani, stvara se dovoljni povratni pritisak izduvnih gasova koji se koristi za usporavanje brzine okretanja motora i povećanje snage kočenja.

    Ispusni ventil (waste-gate): veći obrtni moment, manja potrošnja, veća pouzdanost
    Dizajn turbine koji uključuje integrisani ispusni ventil, omogućava visoko snabdevanje pritiskom pri niskim brzinama okretanja, čime se postižu optimalni obrtni moment i optimalna potrošnja goriva. Međutim, nakon dostizanja maksimalnog pritiska (koji odgovara visokim brzinama okretanja motora), potrebna je mehanička zaštita motora i same turbine. Ovaj zadatak obavlja sistem ispusnog ventila koji omogućava ograničavanje pritiska na turbini i njegovo održavanje, omogućavanjem postepenog otpuštanje izduvnih gasova prema izduvnoj grani u određenim okolnostima.

    Turbina varijabilne geometrije: veća snaga, bez turbo kašnjenja
    Sistem superpunjenja značajno utiče na performanse motora i obezbeđuje bolje ubrzanje, hidraulički protok i veću snagu. Pored toga, poboljšava udobnost u vožnji uklanjanjem turbo kašnjenja, pošto motor ima trenutni odziv na pritisak papučice gasa. Sistemom elektronskog upravljanja, turbina promenljive geometrije prilagođava turbopunjač brzini okretanja motora: zahvaljujući koaksijalnom kretanju impelera, turbopunjač se prilagođava ulaznoj količini izduvnih gasova, što omogućava optimalnu kontrolu pritiska superpunjenja.

    ECAS: Elektronski kontrolisano vazdušno oslanjanje
    ECAS je skraćenica za Electronically Controlled Air Suspension (elektronski kontrolisano vazdušno oslanjanje). To je sistem koji obezbeđuje najveću udobnost u vožnji i konstantni položaj vozila nezavisno od brzine, opterećenja i uslova na putu. Takođe utiče na pritisak kočenja, proporcionalno opterećenju na osovinama.


    HI - Dizajn

    Za postizanje visokog nivoa produktivnosti, izvan domašaja drugih, Novi Trakker je dodatno poboljšao svoje preformanse. Za Iveco, briga o vozaču podrazumeva ne samo obezbeđivanje idealnog radnog vozila, već i pružanje čvrstog, funkcionalnog dizajna.


    Pametna, praktična rešenja

    Novi Trakker je poboljšan stilskim rešenjima koji njegovog jedinstveni izgled čine još snažnijim. Na novoj prednjoj strani ističu se središnja rešetka, redizajnirana obloga branika i restilizovan štitnik od sunca.

    Zaštita vozila
    Svi delovi konstrukcije predviđeni su i za drumsku i za terensku vožnju.
    Prednji branik od čelika je podeljen u tri dela, kako bi njegova zamena u slučaju delimičnog oštećenja bila jeftinija. Na svetlosnu grupuje postavljena zaštitna mrežica (u standradu), kao zaštita od oštećenja koju mogu izazvati kamenčići ili drugi predmeti. Ispod prednjeg branika može se, kao dodatna oprema, postaviti čelična ploča za zaštitu hladnjaka i interkulera. Novi Trakker, kao deo standardne opreme, ima i vertikalni ispusni lonac koji je od značaja kada se koriste nadogradnje dok vozilo miruje, a motor radi.


    HI - Udobnost i ergonomija

    Kabina Novog Trakkera je dizajnirana za vozača. Ergonomija, udobnost i sigurnost vodećeg kvaliteta u svojoj klasi, pružaju optimalno radno okruženje koje maksimalno pospešuje produktivnost pri svakom poslu.
    Na raspolaganju su tri verzije kabina:
    - kratka (Hi-Land)
    - duga (Hi-Track)
    - duga sa visokim krovom (Hi-Track)

    Sedište vozača ima ključnu ulogu kada je u pitanju radno okruženje vozača.
    Sedište vozača u Novom Trakkeru je opremljeno sa:
    - integrisanim naslonom za glavu i sigurnosnim pojasom
    - vazdušnim oslanjanjem sa podešavanjem mekoće i sistemom za brzo spuštanje
    - sedištem koje se može podešavati po visini, nagibu i dubini (s mogućnošću grejanja kao dodatnom opcijom)
    - sedište sa osloncem za leđa sa podešavanjem u lumbalnom delu

    Novi Trakker može prevoziti do tri osobe.
    Čak i u vozilima za radove u kamenolomu, bitno je imati brojne prostrane odeljke za odlaganje stvari.
    Svi odeljci su lako dostupni i lako se otvaraju i zatvaraju.
    U zavisnosti od vrste kabina, odeljci su smešteni na sledećim mestima:
    - na tavanici kabine iznad vetrobrana
    - između sedišta vozača i suvozača
    - ispod sedišta
    - ispod donjeg ležaja (samo kabina Hi-Track)
    - u vratima


    HI - Efikasnost

    Motori Kursor sa turbinom varijabilne geometrije nude snagu i obrtni moment, koji ih čine vodećim u svojoj klasi, lakoću upravljanja i posebna rešenja za smanjenje potrošnje goriva i skraćivanje vremena zastoja.

    Pored ispunjavanja ovih zahteva, tehnologija SCR (Selective Catalytic Reduction – selektivna katalitička redukcija, uz aditiv AdBlue), koju je Iveco usvojio na svim svojim srednjim/teškim teretnim vozilima, doprinosi smanjenju operativnih troškova (manja potrošnje goriva za 5%).

    Paleta motora Cursor nudi manju masu, zahteva manje učestalo održavanje (sa intervalima između servisa do 150.000 km) i garantuje veću pouzdanost. Za razliku od EGR sistema, tehnologija SCR ne zahteva vraćanje izduvnih gasova u komoru za sagorevanje.


    HI - Performanse

    Svi motori ispunjavaju ne samo zahteve Euro 5 standarda, već mogu ispunjavati i strožije zahteve EEV dobrovoljnog emisionog standarda (Enhanced Environmentally Friendly Vehicles –ekološki prihvatljivo vozilo), što je dodatna opcija. Novi Trakker Motori su dostupni u verzijama radne zapremine od 8 i 13 litara , a pokrivaju raspon snage od 360 do 500 KS. Štedljivi i izuzetno snažni, manje mase, omogućavaju velike kapacitete sa manjim motorima. Najveći obrtni moment je dostupan čak i pri niskom broju obrtaja i ostaje nepromenjen u širokom radnom opsegu. Svi motori Cursor (osim od 410 KS) opremljeni su dekompresionim motornim kočnim sistemom Iveco Turbo Brake, koji je u potpunosti integrisan sa glavnim i pomoćnim (Intarder) kočnim sistemima, na taj način kombinujući maksimalnu sigurnost sa niskim operativnim troškovima.


    HI - Raznolikost

    Najbolja konfiguracija za sve vrste misija Novi Trakker modeli obuhvataju:
    - 2 verzije (šasija s kabinom i tegljač) s bruto masom vozila do 40 t (šasija s kabinom) odnosno 56 t (u kombinaciji tegljač + poluprikolica),
    - 2 motora (8 i 13 litara) s 6 snaga, sve do 500 KS,
    - 5 menjača (manuelni s 16 brzina i automatizovan EuroTronic s 12 i 16 brzina),
    - 2 kabine: kratka (Hi-Land) za dnevnu upotrebu i duga (Hi-Track) za zadatke koji zahtevaju spavanje,
    - 2 visine krova (nizak i visok),
    - 2, 3 ili 4 osovine s pogonom na neke ili na sve točkove (4x2, 4x4, 6x4, 6x6, 8x4 i 8x8).

    Ove odlike je moguće kombinovati sa velikim izborom šasija, oslanjanja i prenosnim odnosima na osovinama. Široka paleta verzija znači da ćete uvek pronaći pravo vozilo za vašu misiju: sveukupno, Novi Trakker je dostupan u više od 1.700 fabričkih verzija. Zahvaljujući svojoj širokoj paleti, Novi Trakker je pravo vozilo u svakoj situaciji i za svaki zadatak:
    - prevoz rasutog tereta (kiper),
    - prevoz betona (mešalica za beton),
    - održavanje autoputeva
    - i prevoz specijalnih tereta.

    Pokretljivost i čvrstina Trakkera ga takođe čine idealnim izborom za specijalna vozila, rescue services (vatrogasna vozila, civilnu zaštitu) i odbranu.


    HI - Sigurnost

    Najsavremeniji kontrolni sistemi za terensku vožnju

    Novi Trakker raspolaže naprednim sistemima za bezbednost, poput:
    - ABS,
    - EBL
    - i ASR, kao dodatnom opcijom.

    Zahvaljujući programu za terensku vožnju moguće je isključiti funkciju ABS-a čime se omogućava (do maksimalne brzine od 15 km/h) blokiranje točkova – posebno korisno u savladavanju strmih puteva sa klizavom površinom. Ukoliko vozilo pređe brzinu od 15 km/h, funkcija ABS-a se automatski ponovo uključuje.

    ABS - Sistem Protiv Blokade točkova
    ABS (Anti-lock Braking System– sistem protiv blokade točkova) sprečava blokiranje točkova prilikom kočenja, bez obzira na uslove na površini puta. Signali sa senzora ABS-a, smeštenim na samim točkovima, obezbeđuju tačan podatak o ponašanju svakog točka posebno u toku kočenja. Na taj način, ABS može smanjiti silu kočenja neposredno pre nego što se jedan točak ili više njih blokira. Ako stanje na putu dozvoli snažnije kočenje, ABS povećava silu kočenja sve do maksimalne granice prijanjanja točkova za površinu.

    EBL - Elektronski Korektor Kočenja
    Novi Trakker ima sistem EBL (Electronic Brakeforce Limitation – elektronsko ograničavanje sile kočenja) koji određuje optimalnu silu kočenja u zavisnosti od opterećenja. Impulsi koje šalju senzori ABS-a daju sve podatke o reakciji pojedinih točkova pod delovanjem kočnica. Zahvaljujući tome, moguće je izračunati trenutnu raspodelu opterećenja između prednje i zadnje osovine i odrediti pritisak kočenja na svakoj pojedinačnoj osovini u stvarnom vremenu na osnovu trenutnih uslova.

    ASR - Sistem Protiv Proklizavanja
    Sistem ASR (Anti-Slip Regulation – sistem protiv proklizavanja) koristi istu vrstu impulsa kao i sistem ABS radi sprečavanja proklizavanje pogonskih točkova i poboljšava prijanjanje točkova u toku ubrzavanja. Upravljačka jedinica sistema ASR:
    - osigurava optimalnu stabilnost vozila,
    - sprečava proklizavanje pogonskih točkova,
    - i smanjuje habanje guma.
    Sa ASR sistemom, pogonski točkovi imaju najbolje moguće prijanjanje, čak i u teškim uslovima, kao što su strmi ili klizavi putevi.


    HI - Usluge

    Kompletno rešenje za transport

    Kao i sva ostala Iveco vozila, Novi Trakker je kompletno rešenje za transport, što pored jedne od najpotpunijih paleta proizvoda u ovom segmentu podrazumeva i širok asortiman usluga po meri:
    - od finansiranja do lizinga
    - kvalifikovanu postprodajnu podršku koja vam pruža širok asortiman usluga
    - sva dopunska oprema koja vaš Trakker može učiniti jedinstvenim.
494174410.jpg
356293245.jpg
927726176.jpg
415677974.jpg
877784516.jpg
693165595.jpg
50880016.jpg
322653617.jpg
857367739.jpg
193609029.jpg
55788956.jpg
120407198.jpg
58339128.jpg
54988038.jpg
250358895.jpg
536208914.jpg
800834647.jpg
927523129.jpg
599108871.jpg
870179465.jpg
521318288.jpg
578089648.jpg
653694109.jpg
200803676.jpg