SAKRIJ BANER PRIKAŽI BANER
Stralis
197233363.png

HI - PRODUKTIVNOST

Truck of the Year 2013

Mislite veliko. Novi Stralis je izvanredno rješenje za sadašnje i buduće potrebe transportnog poslovanja, i jedino vozilo u svojoj klasi koje nudi širok i integrisan dijapazon funkcija za optimizaciju troškova. Takođe je najbolji u smislu efikasnosti i performansi, zahvaljujući novom Euro VI motoru sa HI-eSCR*, i tehnologiji za smanjenje operativnih troškova, dijelom zasnovane na visokom obrtnom momentu i snazi motora.

Kabina novog Stralisa nudi besprekoran stil, nenadmašan komfor i revolucionarnu tehnologiju: od IVECONNECT sistema do ergonomije, podešavanja sjedišta,dijela za odlaganje, materijala i boje, sve u vezi sa Stralisom dizajnirano je u svrhu boljeg kvaliteta života i rada. I sa najnižom potrošnjom goriva u svojoj klasi,nikada većom pouzdanosti i vrednosti, uz brz i pristupačan servis, on sada nudi najbolje operativne troškove u toku čitavog veka trajanja vozila.

    UKUPNI TROŠKOVI VLASNIŠTVA

    Niži TCO

    NOVI STRALIS je rezultat posvećenosti povećanju produktivnosti od strane IVECO.
    Zato toliko pažnje poklanjamo smanjenju Ukupnih Troškova Vlasništva (TCO), minimizirajući operativne troškove (potrošnju i održavanje) i uvećanjem rezidualne vrednosti i efikasnosti upravljanja flotom.



    VOZAČ 33%: IVECONNECT VOZILO omogućava vam da konstantno pratite vozača, kako u toku vožnje, tako i za vreme odmora, kako biste izbjegli novčane kazne i povećali opštu dostupnost i efikasnost vašeg vozila. Integracija podataka u vaš IT sistem optimizuje i automatizuje logističke aktivnosti i kao rezultat značajno smanjuje troškove.

    INVESTICIJE 8%: Preostala vrijednost proizvoda odražava njegov svojstveni kvalitet: zato smo razvili novu kabinu od najkvalitetnijih materijala i inovativnu digitalnu opremu. Sa IVECONNECT sistemom donosimo vam takođe najnoviju tehnologiju.

    ODRŽAVANJE I POPRAVKE 5%: Održavanje i servisiranje: NOVI STRALIS takođe nudi vrhunske performanse u ovoj oblasti, sa posebnim usugama koje doprinose povećanju produktivnosti, kao što su ANS 24 non-stop pomoć na putu i ELEMENTI prilagođeni programi, po izuzetno konkurentnoj ceni.

    GORIVO 36%: Gorivo je vaš najveći izdatak. Kako biste optimizovali efikasnost, NOVI STRALIS vam nudi sve tehnologije, već korišćene na ECOSTRALIS-u – kao i niz specifičnih funkcija, kao što su:
    HI-eSCR, jedini sistem post-tretmana koji zadovoljava Euro VI standarde bez povećanja potrošnje goriva.

    EVALUACIJA STILA VOŽNJE, sistem koji omogućava vozačima da unaprijede potrošnju goriva u realnom vremenu. I ako je povezano sa IVECONNECT FLEET sistemom, omogući će menadžerima da na daljinu procene učinak svakog vozača.

    Kombinacija ova dva rešenja daje ukupnu uštedu goriva i do 10%.


    HI - GAMA

    Raznovrsnost i izbor

    Novi Stralis je dostupan:
    - u 2 verzije (tegljač i šasija sa kabinom) sa brutomasom vozila od 18 do 32 tone i bruto kombinovanom masom do 44 tone
    - sa 3 motora koji nude 8 snaga do 560 KS
    - 3 kabine: HI-STREET– kratka i niska za jedan radni dan, HI-ROAD– duga sa visokim ili niskim krovom, za srednje radne distance, HI-WAY– duga i široka sa visokim ili niskim krovom, za rad na dugim distancama
    - 2, 3 ili 4 osovine sa različitim konfiguracijama i izborom fiksnih, pokretnih ili upravljačkih osovina, u zavisnosti od primjene.



    Stralis obuhvata širok spektar fabričkih konfiguracija – koje zadovoljavaju potrebe svih transportnih poslova.


    HI - DIZAJN & AERODINAMIKA

    Forma koja naglašava funkciju

    Dizajnirana da smanji otpor vazduha, kabina novog STRALIS-a uključuje spoljašnje karakteristike dizajna, koje još više doprinose karakteru njenog besprekornog stila

    Na prednjem dijelu se nalazi nova centralna rešetka, redizajnirana obloga branika, optimizovan dizajn branika i svetlosni klasteri opremljeni sa LED dnevnim svetlima i ksenon farovima.

    Novi STRALIS takođe raspolaže velikim prostorom na većem delu vidljive površine, neposredno ispod vetrobrana, tako da možete postaviti ime vaše kompanije.

    Linije novih STRALIS kabina dizajnirane su za postizanje odličnog koeficijenta otpora – jedan od faktora sa najvećim uticajem na energetsku efikasnost (pri 85 km/h, 40% potrošnje goriva jednog vozila ide na prevazilaženje otpora vazduha). Poboljšanjem Cd od 3% smanjili smo nivo buke u kabini i omogućili značajnu uštedu goriva prilikom dugih transportnih poslova.

    A za vozila koja se koriste uglavnom na autoputevima, specijalni aerodinamčki set, uključujući podesivi krovni spojler i robusne bočne deflektore, pruža dodatno smanjenje potrošnje goriva.


    HI - VISOKA UDOBNOST & ERGONOMIJA

    Kabina prilagođena vozaču

    Kabina novog Stralis-a dizajnirana je oko vozača. Vodeća ergonomija, udobnost, bezbednost i infor-zabavne funkcije obezbeđuju optimalnu radnu sredinu koja maksimizira produktivnost na svakom poslu.

    Nova gama nudi izbor od tri kabine –HI-WAY, HI-ROAD , HI-STREET.
    Sve tri mogu biti opremljene ekranom osetljivim na dodir, IVECONNECT sistemom (ugrađenim u instrument tablu), koji upravlja funkcijom EVALUACIJA STILA VOŽNJE, naprednim telematskim uslugama, hi-fi audio sistemom i satelitskom navigacijom.


    HI - TEHNOLOGIJA & TELEMATIKA

    IVECONNECT

    Potraga za efikasnošću takođe podrazumeva kontrolne uređaje koji su napredni i jednostavni za korišćenje. To je motiv koji se krije iza IVECONNECT-a, ekskluzivni sistem za lako, integrisano upravljanje informacijama, navigacijom, pomagalima vozača i uslugama upravljanja vozilima.

    IVECONNECT je opremljen sa 7” ekranom osetljivim na dodir ugrađenim u instrument tablu i upotpunjen sa:
    - Bluetooth konekcijom sa komandama na volanu,
    - audio sistem sa radiom i CD plejerom,
    - USB priključak kompatibilan sa iPod / iPhone i MP3
    - AUX / video priključak,
    - Satelitski navigacioni sistem,
    - Interfejs sa SISTEMOM PRAĆENJA KONCENTRACIJE VOZAČA, EVALUACIJOM STILA VOŽNJE i naprednim sistemom za monitoring vozila.

    IVECONNECT obezbeđuje pristup na dva seta funkcija, jedan za vozače i drugi za menadžere: IVECONNECT DRIVE i IVECONNECT FLEET.


    HI - EFIKASNOST

    Tehnologija uštede goriva

    Novi Stralis raspolaže svim rešenjima usvojenim od ECOSTRALIS-a za poboljšanje efikasnosti u potrošnji goriva.

    Ovo je specifičan paket tehnologija koji pruža TÜV-sertifikovanu uštedu goriva od 7.32%. ECOSWITCH ograničava maksimalnu brzinu i optimizuje performanse pogonskog mehanizma u skladu sa stvarnim opterećenjem vozila.

    ECOFLEET delimično onemogućava upotrebu EUROTRONIC automatizovanog menjača, što sprečava neefikasne inpute vozača.

    TPMS (Sistem za kontrolu pritiska u gumama) smanjuje potrošnju goriva i habanje guma, istovremeno povećavajući bezbednost vozila.


    HI - PERFORMANSE

    Veća zapremina motora i obrtni moment za istu potrošnju goriva

    Nova STRALIS paleta Euro VI motora ima veću zapreminu i obrtni momenat za istu potrošnju goriva, delimično zahvaljujući jedinstvenom sistemu HI-eSCR, patentiranom FPT INDUSTRIAL sistemu koji predstavlja najnovije stanje u tehnologiji motora teretnih vozila.

    Zahvaljujući izuzetno visokoj efikasnosti HI-eSCR katalitičkog redukcionog sistema, novi STRALIS je jedino teretno vozilo na tržištu koje zadovoljava Euro VI ograničenja bez pribegavanja EGR.
    Ovi novi motori takođe su opremljeni novim elektronski kontrolisanim promenljivim geometrijskim turbopunjačem (EVGT).



    HI-eSCR sistem (ekskluzivno usvojen od strane IVECO) je jedina trenutno dostupna tehnologija koja održava potrošnju goriva Euro VI motora na nivou motora Euro V (upotreba EGR povećava potrošnju goriva u proseku za 3%).

    U poređenju sa rešenjima koje koriste naši konkurenti, Cursor motori sa HI-eSCR nude niz prednosti:
    - veća kompaktnost, manja masa(koristi samo jedan NOx tretmanski sistem i bez EGR omogućava da se postignu bolje performanse iz motora manje zapremine u poređenju sa našim konkurentima, zbog čega veličina rashladnog sistema vozila ostaje nepromenjena
    - veća efikasnost i manja potrošnja gorivazahvaljujući optimizovanom sagorevanju bez upotrebe EGR i pasivnoj regenegaciji DPF (nema potrebe za naknadnim ubrizgavanjem goriva kako bi se sagorele suspendovane materije, čime se smanjuje potrošnja goriva i toplotni pritisak na posttretmanski sistem),
    - samo pasivna DPF regeneracijazahvaljujući smanjenju čestica, sa prednostima u smislu intervala održavanja,
    - prvoklasna speciifčna snaga i obrtni moment zahvaljujući većoj termodinamičkoj efikasnosti sistema za napajanje, u kombinaciji sa common-rail tehnologijom i novim elektronski kontrolisanim promenljivim geometrijskim turbopunjačem.


    HI - POUZDANOST

    Pouzdani, efikasni menjači

    Novi STRALIS nudi izbor od tri tipa menjača:
    - 9-stepeni i 16-stepeni manuelni
    - EUROTRONIC automatizovani, sa integrisanim komandama na volanu i ručici
    - 6-stepeni automatski.

    Svi menjači imaju visok stepen pouzdanosti i male troškove održavanja. Prenosni odnosi su optimizovani, kako bi povećali produktivnost i efikasnost vozila.


    HI - BEZBEDNOST

    Bezbedan, efikasan kočioni sistem

    Stralis vozači se mogu osloniti na siguran, efikasan i pouzdan kočioni sistem.
    Celokupna Stralis paleta opremljena je prednjim i zadnjim disk kočnicama sa samo-ventilacijom (doboš kočnice samo za dvostruko-redukcione osovine), elektronski kontrolisane od strane ABS i EBL sistema – radi optimizovanja sile kočenja u zavisnosti od opterećenja– i opcionalni ASR.

    ABS(sigurnosni sistem za sprečavanje b,lokiranja točka)
    Sprečava blokiranje točkova tokom kočenja, bez obzira na stanje površine puta.
    Signali iz ABS senzora postavljenih na točkovima daju precizne informacije o ponašanju i reakcijama svakog točka tokom kočenja. ABS je zato sposoban da smanji silu kočenja momentalno pre nego što se jedan ili više točkova blokira. Ako stanje na putevima omogućava oštrije kočenje, ABS će ponovo povećati silu kočenja do određenog limita.

    EBL (Elektronsko ograničavanje sile kočenja)
    Stralis je opremljen sa EBL-om za optimizaciju sile kočenja u zavisnosti od opterećenja.
    Signali koje šalju ABS senzori obezbeđuju sve potrebne informacije o ponačanju i reakcijama svih točkova pojedinačno za vreme kočenja.
    Zato je moguće izračunati raspodelu tereta između prednje i zadnje osovine i izvršiti kalibraciju kočenja na svakoj osovini u realno vreme u skladu sa aktuelnim uslovima.

    ASR (sistem regulacije protiv klizanja)
    ASR koristi istu vrstu signala kao i ABS kako bi se sprečio klizanje točkova i da poveća vučnu silu prilikom ubrzavanja. ASR elektronska kontrolna jedinica:
    - optimizuje stabilnost vozila,
    - sprečava proklizavanje točkova
    - i smanjuje habanje guma.

    Sa ASR-om, točkovi dobijaju najbolju moguću trakciju čak i na klizavim ili neravnim površinama.
26616778.jpg
205345380.jpg
765667689.jpg
912101713.jpg
262729644.jpg
933431881.jpg
603887714.jpg
937028625.jpg
807144015.jpg
937754457.jpg
678770725.jpg
331300971.jpg
582315614.jpg
800941910.jpg
291313594.jpg
217746814.jpg
676060780.jpg
813650649.jpg
579754927.jpg
495352712.jpg
795155013.jpg
972949399.jpg
974766590.jpg
263759937.jpg
825755798.jpg
352300309.jpg
279270345.jpg
894528353.jpg
256842765.jpg
958316409.jpg
512898809.jpg
534732824.jpg
286818615.jpg
570668945.jpg
839898121.jpg
690594645.jpg
547014602.jpg
495464616.jpg
493345843.jpg
867068084.jpg
741048870.jpg
32521053.jpg
259960449.jpg
195563391.jpg
528505230.jpg
371778873.jpg
873236170.jpg
120918232.jpg
189562205.jpg
293845897.jpg